Özel Arama

Başka şeylerden önce, reklamcılık hedeflerinizi belirleyin. Anahtar kelime oluşturup liste yaratmayı, Reklam Grupları kurmayı sonraya bırakın ve şu soruları cevaplayın:

1. Şirketiniz veya bölümünüz ne yapıyor? Farklı ürün hatlarınız var mı? Varsa nelerdir?
2. Ürün ve hedeflerinizin ana hedefi kimdir? Farklı hedef kitlelere farklı reklam ve anahtar kelimeler ile ulaşmanız gerekir mi?
3. Ne satmaya veya neyi tanıtmaya çalışıyorsunuz? İnsanların ne yapmasını istiyorsunuz(satın almak, üye olmak, ziyaret etmek, indirmek gibi)?
4. Görmek istediğiniz sonuçlar nelerdir? Yatırımınızın karşılığında neyi iyi bir kazanç olarak görürdünüz?

0 yorum


İnternet Reklamcılığı Satış Pazarlama Nedir? Pazarlama Teknikleri İnternette Reklam Google Reklamı