AdWords maliyetleri ve ödeme seçenekleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için Hesap Ücretleri ve Ödeme Seçenekleri Bulucusu 'nu kullanın. Para biriminizi ve yerinizi seçtikten sonra, bizden harcamayla ilgili tam olarak hangi gereksinimleri (çok değil) bekleyebileceğinizi ve ödeme seçeneklerinizin neler olduğunu size gösteririz. İstediğiniz kadar az veya istediğiniz kadar fazla harcama yapabileceğinizi göreceksiniz.
AdWords kampanyanızın maliyetini değerlendirmeye çalışırken dikkate almanız gereken birkaç temel nokta aşağıda açıklanmıştır.
Bütçenizi belirleyin
Bir minimum harcama zorunluluğu yoktur; yalnızca bir seferliğine çok küçük bir etkinleştirme ücreti alınır.
· Her gün ne kadar harcama yapmak istediğinizle ilgili limiti siz belirlersiniz.
· Tıklama başına veya gösterim başına ne kadar ödeme yapmak istediğinizi siz belirlersiniz.
Yalnızca sonuçlar için ödeme yapın
· Yalnızca reklamlarınıza yapılan tıklamalar için (tıklama başı maliyet teklifiyle) ya da yalnızca reklamlarınızın aldığı gösterimler için (bin gösterim başı maliyet teklifiyle) ödeme yapmayı seçin.
Tahminlerden kaçının
· Anahtar kelime trafiğini ve maliyet tahminlerini incelemek ve anahtar kelimeleri seçme ve bütçenizi maksimize etmeyle ilgili bilgiye dayalı kararlar vermek için Anahtar Kelime Aracı 'nı kullanın.
Maliyetlerin yapısını belirleyip kampanyanızı başlattıktan sonra, bütçenizin sınırları içinde hareket etmeniz gerektiğini biliyorsunuz. Ondan sonra, paranızın karşılığını en iyi şekilde almak için reklam metnini, anahtar kelimeleri, yerleşimleri, kampanya ayarlarını, tıklama başı maliyet (TBM) tekliflerini ve günlük bütçeyi belirlemek üzere istediğiniz zaman hesabınıza erişebilirsiniz.
0 yorum
Yorum Gönder