Amaç
21. Yüzyılda kurumlarımız ‘benzersiz’ olabildikleri oranda hayatta kalabileceklerdir.Küreselleşen dünyada ‘Benzersiz’ olabilmek, ancak özgün web stratejileri üretebilmektengeçmektedir. Kurumların etkin web pazarlama stratejileri üretmesi ve bunun en verimli şekilde kara ve müşteri bazla geri dönüşüm sağlanması kurumun pazarlama konusunda sorumlu olan elemanlarının doğrudan İnternet Reklamcılığı hakkında bilinç sahibi olmasından geçer.
Bu seminerin amacı, internet reklamcılığının giderek artan önemini vurgulamak, şirketlerde internet reklamcılığı düşüncesinin ne olduğunu ve ne olmadığını ortaya çıkarmak, şirket içinde internet reklamcılığı düşüncesinin öne çıkmasına engel olan şartları ortadan kaldırmaktır.
İçerik
* Reklam ve İnternet
-Reklam Nedir?
- İlk Reklam
- İnternette Reklam Başlangıç
- İnternet’te Pazarlama
* İnternet ve Başlangıç
- ARPANET Projesi
- İnternetin Büyüklüğü
- Türkiye – Dünya İnternet Performansı
* Neden İnternet’tesiniz?
o İnternette Satış – E-ticaret
o İnternette Pazarlama – E-Pazarlama
o İnternette İçerik
o İnternette Müşteri Hizmetleri
o İnternet Reklamcılığı Başında
Türkiye – Avrupa - ABD Kıyaslama
o İnternet Reklamcılığı Büyümede
o İnternet Reklamcılığı ve Diğer Mecralar
o İnternet Reklam Gelir Araçları
* Reklamı Verilecek Site
o Web Site Değerini Arttırma Stratejileri
o Web Siteniz – Hedefler
o Web Siteniz – Site Kişilik Yapısını Çıkarmak
o Web Siteniz – Hedef Reklamcılıkta Belirlenen Medya Stratejisi
o Web Siteniz – Çevrimiçi Pazarlamaya Hakim Model
o Web Siteniz – Dinamik Marka Piramidi
o Web Siteniz – Çevrimiçi
o Web Siteniz – Performans Ölçümü
o Tıklamanın ve Reklam Sunulmasının Reklam Bilinirliliği Üstündeki Etkisi
o Web Siteniz – Pazarlamada Etkisel – Tepkisel –Kişiselleştirilmiş - Genel Boyutu
* TeknoPromosyon
o TeknoPromosyon Nedir
o TeknoPromosyon Kanalları
* E-Çekiliş
* Oyunlar
* E-mail Promosyon
* Teşvik Kampanyaları
* Banner Kupon - Kampanyalar
* İnternet ve reklamları
o İnternet ve Reklâmlarına Başlarken
* İnternet Reklam Çeşitleri
* İnternet Reklamcılığında Kullanılan Terimler
* İnternet Reklam Maliyet Hesaplama Çeşitleri
* İnternet Reklam Ödeme Çeşitleri
* Reklam Bandı (Banner) Çeşitleri
* Reklamların Arkasındaki Yapı - Elektronik Reklam Sistemi -
o İnterenet Medya Planını Oluşturma
* Bir İnternet Reklam Kampanyası Çalışması
0 yorum
Yorum Gönder