İnternet geliştirildiğinden bugüne kadar çeşitli amaçlarla kullanılmıştır. Günümüzde internette, reklam amaçlı kullanımı oldukça yaygın bir hal almıştır. İnterneti reklam amaçlı kullanma yöntemleri şunlardır;
- Banner Reklamları
- Pay Per click (tıkla kazan) Reklamları
- E-Mail Reklamları (toplumailreklam)
- Pop up Reklamları (İnnersitial - Supersitial)
- Affilliate ( Satış Ortaklığı )
- İçerik Sponsorlukları
Reklamcılıkta altın kural A.İ.D.A Attention( Dikkat) Interest (İlgi) Desire (Arzu) Action (Eylem)
A.I.D.A kuralı gelişen reklam ve tüketim anlayışıyla yerini N.A.İ.D.A ' ya bırakmıştır.
Need (İhtiyaç) Attention( Dikkat) Interest (İlgi) Desire (Arzu) Action (Eylem)
0 yorum
Yorum Gönder